Över 15 års erfarenhet av Epicor iScala®

Du kan vända dig till oss för att diskutera alla typer av frågor som rör iScala men också få snabb hjälp vid akuta situationer. Du bestämmer förstås hur kritisk din it-miljö är och hur snabbt du vill att vi ska vara på plats för att lösa problemen eller handleda dig vidare i systemet. För att hjälpa dig på traven har vi skapat två nivåer av avtal - Premium och Premium Plus. Läs mer nedan.

Servicetjänsterna kring ERP-konsultation är ett helhetsåtagande från vår sida, där det mest komplexa är vår vardag. Det är också våra ERP-konsulter tillsammans med våra konsulter inom mobilitet som tar hand om alla integrationer.

Kontakt

    Ylva Backing

    +46 708 36 80 14
    ylva.backing@datema.se

    Jag vill bli kontaktad

Tillgänglighetsavtal

Som en del i vårt erbjudande kan du som kund teckna ett tillgänglighetsavtal med oss. Det ger dig en garanti att vi alltid finns tillgängliga för att snabbt kunna hjälpa till vid akuta situationer. Avtalet ger dig också rabattsatser på vår timpenning och ett antal olika serviceåtaganden samt dokumentering av nedlagt arbete.

Affärssystem räknas som det mest känsliga området inom ett företag och en driftstörning eller till och med driftstopp kan skada ett företags verksamhet illa. Ett tillgänglighetsavtal garanterar dig att alltid få hjälp i en kritisk situation och utgör en trygghet för dig som användare. Vi rekommenderar starkt att teckna ett tillgänglighetsavtal.