Revolution inom utveckling av lösningar

Alla våra kunder har någon form av flöden i sin verksamhet. Flöden och arbetssätt förändras fort av interna eller externa faktorer och affärssystemen hänger sällan med i takten som förändringar behövs. Med EasyLogic lyfter vi ur flödet från affärssystemet, skräddarsyr den och integrerar den tillbaka mot affärssystemet eller låter flödet ligga kvar utanför. Vill du lägga till eller förändra befintliga EasyLogic flöden så går det snabbt och smidigt att göra.

EasyLogic är en plattform med en tillhörande mobilapplikation som är oberoende av operativsystem eller hårdvara.

EasyLogic passar alla typer av företag. Hur omfattande din lösning ska vara bestämmer du. Ska den integreras eller fungera utanför ditt affärssystem? Vi har även förslag på färdiga hårdvarupaket.

Kontakt

    Roger Andersson

    073-429 87 84
    roger.andersson@datema.se

    Jag vill bli kontaktad

Se videon "Allt du behöver veta om Easy Logic!"

Roger Andersson berättar det mesta du behöver veta om Easy Logic – plattformen och verktyget som förnyar sättet att bygga applikationer på!

Jag vill se videon så klart!

Hur går det till?

Er verksamhet är unik vilket också kräver sin unika lösning. Den hanteringen måste vi få full förståelse för, för att kunna sätta ihop en optimal lösning. Vår erfarenhet visar att de personer som dagligdags arbetar med den verksamhet vi skall stödja ska vara involverad från start för att uppnå bäst resultat. Därför har vi tagit fram en arbetsprocess i tre enkla steg: 

  1. Identifiering av behov /Behovsanalys

Vi tar reda på hur er verksamhet fungerar och hur ni vill arbeta. Sedan tar vi tillsammans med er fram ett förslag på vad ni behöver. Genomför vi behovsanalysen i form av en workshop så kan vi ofta ta fram en körbar demo redan på plats. Allt sätts samman i en funktionsbeskrivning som utgör grunden till en offert.

  1. Konfiguration och test

Vi konfigurerar plattformen och presenterar en POC där vi går igenom funktion för funktion och gör de ändringar som behövs. När ni bestämt er för en lösning sätter vi samman allt, löser integrationerna tillsammans och testkör alla funktioner i er miljö på plats. 

  1. Go live

Det här är sista steget. När lösningen är godkänd, så implementerar den hos er och ser till att ni kan börja arbeta i systemet direkt.

 

Tidsåtgång
Stegen ovan genomför vi oftast inom en månad.

 

Få en inblick i plattformen

Se våra inspelade webinars!

Datema Mobility Academy
CASE

Södra Skogsägarna

MOBILITET