Revolution inom applikationsutveckling

De flesta av våra kunder arbetar idag med logistik som en del av sin arbetsprocess och för att slippa börja om från ruta ett varje gång ett projekt startar så har vi byggt en plattform för applikationsutveckling med redan förberedda funktioner som lätt kan anpassas för en skräddarsydd lösning. Vi kallar det för Easy Logic.

Easy Logic är mer eller mindre en revolution inom applikationsutveckling och kräver sin egen beskrivning.

Kontakt

    Per Wallmon

    0708-36 99 66
    per.wallmon@datema.se

    Jag vill bli kontaktad

Allt är förberett, du väljer funktionerna!

Låt oss presentera Easy Logic, den färdigutvecklade grundplattformen för alla typer av appar!

Easy Logic är i grund och botten ett mjukvaruverktyg som redan byggt in alla funktioner som du normalt sett måste utveckla för en skräddarsydd app. Nu slipper du starta från ruta ett, vi har redan förberett alla de olika flöden som krävs för en professionell app.

I Easy Logic bygger och skapar vi en App/programvara tillsammans med dig så att du får en skräddarsydd lösning som passar dina behov, varken mer eller mindre, och märker du över tiden att det saknas en funktion eller behöver förändra i en befintligt så är det den enklaste saken i världen att ordna. Easy Logic passar alla typer av företag som har behov av att lösa arbetsflöden och du väljer själv hur omfattande din App ska vara. Från start till färdig lösning är du i full gång på 30 dagar!

Exempel på användningsområden

Easy Logic används för ett stort antal områden: Fältservice, fältsälj, lager, transport, tillverkning, rondering och projekt.

Easy Logic fungerar för alla operativsystem och alla typer av mobila datorer. De flesta av våra kunder arbetar med någon form av handdator, smartphone, surfplatta eller scanner och oftast finns det ett affärssystem i botten som vi kopplar informationsflödet mot. Oavsett lösning vi bygger åt våra kunder så tar vi ansvaret för integrationer, nätverk, hårdvara, service och support. Vi knyter ihop säcken och lämnar inget åt slumpen.

Hur går det hela till?

Det hela är enkelt. För att en App ska fungera optimalt så finns det inga genvägar. Er verksamhet är unik vilket också kräver sin egen unika hantering. Den hanteringen måste vi få full kontroll på för att kunna sätta ihop en optimal lösning. Därför arbetar vi efter en arbetsprocess i tre enkla steg:

  1. Workshop

    Här tar vi reda på hur er verksamhet fungerar och hur ni vill arbeta med er nya programvara. Sedan tar vi tillsammans med er fram ett förslag på vad ni behöver. Allt sätts samman i en funktionsbeskrivning ihop med en offert.

  2. Set up

    Tillsammans med er genomför vi arbetet i vår ”studio” där ni i realtid kan testa er app i en smartphone, funktion för funktion, och göra ändringar och de tillägg ni önskar. När ni väl bestämt er för en lösning sätter vi samman allt, löser integrationerna och testkör alla funktioner i er miljö.

  3. Go live

    Det här är sista steget. Vi implementerar lösningen hos er och ser till att ni kan börja arbeta i systemet direkt!

Tidsåtgång

Ni har en färdig lösning på plats inom cirka en månad.
Tanka ner ett produktblad om Easy Logic här!